zaterdag 1 juli 2017

London Calling!

Dag collega's

Het is weer zover: Tijd om mijn anglofiele veren te gaan uitschudden. Morgen trek ik Londenwaarts om naar de British Study Centre, School of English te gaan. Ik volg er de tweewekendurende cursus: Advanced Language and Methodology. Ik hoop er mijn accent te kunnen bijschaven, mijn kennis bij te spijkeren, authentieke leermaterialen te verzamelen en mij onder te dompelen in een beetje Britsheid.

Via deze weg poog ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat ik leer en opmerk!
Nog één nacht slapen voor ik hier zal vertoeven:

Image result for london image



* who dares to teach, must never cease to learn * 

7 opmerkingen:

  1. Goede reis! Ik wens je een periode vol boeiende ontmoetingen, interessante weetjes, verrijking op alle vlak, ... en misschien zelfs tijd om door de straten te dwalen en inspiratie op te doen bij etalages van Londense bakkers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Baukje
    Ik volg graag je blog. Geniet van Londen (I love Tate Modern).
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ghent calling! What's happening in London?

    I forgot I also created a blog (2013).... S

    BeantwoordenVerwijderen